A LAKÁSKULCS-direct számítástechnikai fejlesztésekben mindig is az élen járt, komoly, saját informatikai hátterével rugalmasan tudja követni a piac és a versenytársak diktálta irányvonalat.
Ahhoz hogy ingatlankínálatunkat még szélesebb körben tudjuk népszerűsíteni, elengedhetetlen az u.n. offline média (újság, kiadvány, szórólap) megjelentetése. Grafikai és kiadványszerkesztői tapasztalatunknak és múltunknak köszönhetően irodáink méltán közismertek régióikban a terjesztési területeken, mellyel szintén a piacvezető irodák közé tartoznak.
A népszerű Lakáskulcs c. kiadvány 2004-es első kiadása óta közel 4 millió példányban (!) került terjesztésre a soproni és balatoni régióban. Regionális marketing felmérések alátámasztják kiadványaink ismertségét, hatékonyságát, elégedettségi mutatónk pedig megközelítik a maximális értéket.